Záruka a reklamace
Tato stránka vysvětluje jednoduchým a srozumitelným způsobem uplatnění záruky a vyřízení reklamace
Pro formální znění v obchodních podmínkách ohledně reklamace přejděte ZDE.
Tříletá záruka na sluchátka a zařízení
Jelikož veškeré servisní úkony provádíme na domácí půdě, jsme otevřeni řešit jakýkoliv problém bez zdlouhavého vymýšlení důvodů, proč něco nejde. Tímto si dovolujeme nabídnout exkluzivní záruku, kterou nikde nenajdete a to nejen pro fyzické osoby, ale i osoby právnické (firmy).Většinu náhradních dílů máme skladem a tak ani případný reklamační proces není příliš dlouhý, je to v řádech několika dní oproti jiným prodejcům, kde čekáte zpravidla několik týdnů.
Jakou záruku dostanete na daný produkt najdete u každého produktu. Tato doba platí pro fyzické osoby a právnické osoby stejně.
Vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 4 týdnů (28 dní)
Náhradní díly a zkrátka většinu produktů z eshopu je možné vrátit v původním stavu do 28 dní od vytvoření objednávky.
V případě, že vrácené zboží nebude odpovídat původnímu stavu při doručení do Servisu Sluchátek, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na částečném vrácení původní částky. Podle poškození nebo opotřebení bude odečtena suma ve výši až 90%, to by ale zákazník musel vrátit naprosto zdevastovaný produkt.
Nebojte se, při běžném vyzkoušení nic odečítat nebudeme!
Doporučujeme před odesláním zpět do Servisu Sluchátek vyfotit stav, aby v případě nejasností bylo možné dokázat, v jakém stavu produkt vracíte.
Vrácení sluchátek - na co si dát pozor při vyzkoušení, aby nebyla stržena částka z celkové vracené ceny
Při zkoušení sluchátek dbejte, aby se nepoškrábaly a pokud jsou nová, nestrhávejte z nich ochranné samolepky.
U modelů se světlými náušníky si dávejte pozor na znečištění náušníků.
Ve většině případů bychom byly nuceni strhnout z vrácené částky náklady na čištění nebo výměnu hygienicky nevyhovujících součástí.
Špuntová sluchátka bývají bez problémů
U špuntů, které jsou zašpiněné nestrháváme nic, dají se snadno vyčistit a vydezinfikovat. Dejte pouze pozor na poškrábání.
Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží
- Napište nám email ohledně Vašeho rozhodnutí a v případě reklamace stručně popište, jaký je se zbožím problém.
Kdyby jste chtěli vrátit zboží ve lhůtě 4 týdnů proto, že nefunguje správně, také nás kontaktujte s problémem, který nastal a primárně se ho pokusíme vyřešit na dálku, abychom nemuseli zdlouhavě a nákladně posílat zboží.
Pokud zkrátka chcete vrátit produkt bez udání důvodu a nechcete se nad tím pozastavovat, dejte nám to vědět a zboží prosím pošlete na naší adresu. Viz. bod 4. - Vyčkejte na naší odpověď a v případě, že zde bude řešení na dálku, určitě Vás vyzveme, aby jste vyzkoušeli toto řešení.
- Vyzkoušejte navrhované řešení, nejlépe vícekrát. Pokud ani to nepomůže, pošlete nám zboří podle bodu 4.
- Zboží v původním obalu s kompletním příslušenstvím zašlete zpět na adresu:
Oldřich Fáber
Střížovice 23
37853 Strmilov
Současně nám odešlete email na adresu oldrich.faber@cull.cz ohledně odeslané zásilky, kde uvedete i způsob vrácení peněz a pčípadné číslo účtu. - Po přijetí zboží Vás budeme kontaktovat a potvrdíme si způsob vrácení peněz.
Poštovné při reklamaci
Kdy vracíme
- Když dostanete zboží jiné než udává popis produktu v eshopu
- Když nastane závada na zařízení půl roku po zakoupení, čímž je brána jako skrytá vada a zákazník bude požadovat opravu
- V případě, že bude třikrát po sobě daný produkt reklamovaný oprávněně. Vrátíme veškeré výlohy.
Kdy nevracíme
- Při vrácení zboží bez udání důvodu
- V případě, že zboží, které neodpovídalo popisu, bude při vrácení jakkoliv dále poškozené kupujícím.