Záruka a reklamace

Tato stránka vysvětluje jednoduchým a srozumitelným způsobem uplatnění záruky a vyřízení reklamace

Pro formální znění v obchodních podmínkách ohledně reklamace přejděte ZDE.

Tříletá záruka na sluchátka a zařízení

Jelikož veškeré servisní úkony provádíme na domácí půdě, jsme otevřeni řešit jakýkoliv problém bez zdlouhavého vymýšlení důvodů, proč něco nejde. Tímto si dovolujeme nabídnout exkluzivní záruku, kterou nikde nenajdete a to nejen pro fyzické osoby, ale i osoby právnické (firmy).Většinu náhradních dílů máme skladem a tak ani případný reklamační proces není příliš dlouhý, je to v řádech několika dní oproti jiným prodejcům, kde čekáte zpravidla několik týdnů.

Jakou záruku dostanete na daný produkt najdete u každého produktu. Tato doba platí pro fyzické osoby a právnické osoby stejně.

Vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 4 týdnů (28 dní)

Náhradní díly a zkrátka většinu produktů z eshopu je možné vrátit v původním stavu do 28 dní od vytvoření objednávky.
V případě, že vrácené zboží nebude odpovídat původnímu stavu při doručení do Servisu Sluchátek, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na částečném vrácení původní částky. Podle poškození nebo opotřebení bude odečtena suma ve výši až 90%, to by ale zákazník musel vrátit naprosto zdevastovaný produkt. 
Nebojte se, při běžném vyzkoušení nic odečítat nebudeme!
Doporučujeme před odesláním zpět do Servisu Sluchátek vyfotit stav, aby v případě nejasností bylo možné dokázat, v jakém stavu produkt vracíte.

Vrácení sluchátek - na co si dát pozor při vyzkoušení, aby nebyla stržena částka z celkové vracené ceny

Při zkoušení sluchátek dbejte, aby se nepoškrábaly a pokud jsou nová, nestrhávejte z nich ochranné samolepky.
U modelů se světlými náušníky si dávejte pozor na znečištění náušníků.
Ve většině případů bychom byly nuceni strhnout z vrácené částky náklady na čištění nebo výměnu hygienicky nevyhovujících součástí.

Špuntová sluchátka bývají bez problémů

U špuntů, které jsou zašpiněné nestrháváme nic, dají se snadno vyčistit a vydezinfikovat. Dejte pouze pozor na poškrábání.

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží

  1. Napište nám email ohledně Vašeho rozhodnutí a v případě reklamace stručně popište, jaký je se zbožím problém.
    Kdyby jste chtěli vrátit zboží ve lhůtě 4 týdnů proto, že nefunguje správně, také nás kontaktujte s problémem, který nastal a primárně se ho pokusíme vyřešit na dálku, abychom nemuseli zdlouhavě a nákladně posílat zboží.

    Pokud zkrátka chcete vrátit produkt bez udání důvodu a nechcete se nad tím pozastavovat, dejte nám to vědět a zboží prosím pošlete na naší adresu. Viz. bod 4.
  2. Vyčkejte na naší odpověď a v případě, že zde bude řešení na dálku, určitě Vás vyzveme, aby jste vyzkoušeli toto řešení.
  3. Vyzkoušejte navrhované řešení, nejlépe vícekrát. Pokud ani to nepomůže, pošlete nám zboří podle bodu 4.
  4. Zboží v původním obalu s kompletním příslušenstvím zašlete zpět na adresu:
    Oldřich Fáber
    Střížovice 23
    37853 Strmilov
    Současně nám odešlete email na adresu oldrich.faber@cull.cz ohledně odeslané zásilky, kde uvedete i způsob vrácení peněz a pčípadné číslo účtu.
  5. Po přijetí zboží Vás budeme kontaktovat a potvrdíme si způsob vrácení peněz.

 

Poštovné při reklamaci

Kdy vracíme

  • Když dostanete zboží jiné než udává popis produktu v eshopu
  • Když nastane závada na zařízení půl roku po zakoupení, čímž je brána jako skrytá vada a zákazník bude požadovat opravu
  • V případě, že bude třikrát po sobě daný produkt reklamovaný oprávněně. Vrátíme veškeré výlohy.

 

Kdy nevracíme

  • Při vrácení zboží bez udání důvodu
  • V případě, že zboží, které neodpovídalo popisu, bude při vrácení jakkoliv dále poškozené kupujícím.